Subject: FW: Tagasisidet laste toitlustamise määrusele
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 12:21:50 +0300

From: Maili Markvardt <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 4, 2025 2:34 PM
To: Ingrid Põldsaar - SOM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Tagasisidet laste toitlustamise määrusele

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Lisan eraldi dokumendina ETNÜ liikmete mõtteid ja ideid, mitmed neist 
võiksid olla ka hea tava dokumendis.

Väga palju tagasisidet me ei saanud, paljud ütlesid ka, et nad on varasemalt 
juba kas olnud määrusega seotud või oma tagasiside personaalselt edastanud. 
See näitab ainult teie poolt juba tehtud head tööd ekspertide kaasamisel.

Samuti pakuksin välja - kas meil ei oleks mõistlik korraks kokku saada? Ehk 
on ETNÜl võimalik ka mõne toetava tegevusega kaasa aidata? Tagasiside 
dokumendis pakkusime muuhulgas välja spetsiifilisemate koolituste loomise, 
nt eritoitumise vallas, aga miks mitte ka mõnel muul teemal, mis 
toitlustajaid ja lasteasutuste esindajaid kõnetavad.

Tervisi soovides

Maili Markvardt

Eesti Toitumisnõustajate ja -terapeutide Ühendus
Juhatuse liige

toitumisnoustajad.ee <http://toitumisnoustajad.ee>

+372 56 603 627